GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Skinny jeans -check

2014-09-16 | 22:28:00 | shopping, provrummet & cravings




Jag publicerade ju för några veckor sedan en höstgarderobsönskeshoppinglista ( phew långt ord det där ). 
Långkofta , bastoppar , stövlar, boots, väska nya stuprörsjeans. 
Och jag har börjat beta av listan. 
Nya skinny jeans -check!
Hittade ett par snygga mörkblå som kommer vara perfekta i vinter till stövlar och de dagar jag inte vill släpa de längre utsvängda i slask och regn. 
 
Och det bästa ? Hittade dom på H&Ms barnavdelning för ynka 99 kronor. 
Jag gillar inte att vara en kortis men nån fördel kan man iaf ha av att vara det - att kunna handla billigt då och då
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anni
2014-09-17 - 20:44:56

Oj! Jag är också rätt kort, men inte skulle jag kunna klämma in mina höfter i ett par 164:or.

Svar: Tycker inland barnstorlekarna är rymligare än dam.. Tyvärr. Men det är storlek 170.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jeanette
2014-09-19 - 10:13:54

Jag är 158 lång och köpte leggings i strl 170 o de var fortf för långa..haha..

Svar: haha ja allt blir alltsom oftast för långt vad jag än köper.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: