GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Så var det lördag igen

2014-09-27 | 19:24:30 | Egocentrerat&Vardagligt



God lördagskväll på er blogosfären!
Hoppas ni mår bra. 
Jag halvligger nyduschad i soffan med ett glas rödtjut bredvid mig. 
Betat av ett 11timnarspass på jobbet idag och imorrn vankas det 9timmarspass. 
Så blir väl inget mer avancerat denna afton än plockmat snask och film eller några avsnitt av en serie eller två. 
Igår var jag dock på AW med jobbet, mycket trevligt och härligt att få umgås med mina arbetskamrater på det sättet med, gillar dom allihop. 

Och så finns det även kunder i affären som man gillar lite extra . 
Som varma damen som idag berömde mina krönikor i VB och att hon längtade så efter nästa. 
Eller snygga chica kvinnan som jag vet läser denna blogg och som idag berättade att hon äntligen ska få åka till New York och kanske kanske få känna sig lite som Carrie Bradshaw. 

Nepp nu ska vi duka fram lite käk här. 
Kommentera 1 st

Kommentarer
JUNITJEJ
2014-10-08 - 20:50:43

Vad det ser gott ut!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: