GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

när teckning blir till craving

2014-09-26 | 14:49:42 | shopping, provrummet & cravings

 
Tidigt i somras ritade jag en brutta med röd plisserad kjol och efter det blev jag kär i den tecknade kjolen och kände att en röd plisserad kjol skulle liva upp min garderob.
Och efter mycket sökande och letande så fann jag ju så äntligen en på Boozt.com tidigare i veckan, från märket/kedjan Mango.
Och idag kom den och Oh Yes! Den satt som en smäck!
Tänk nu med svart polo eller enkel vit tee och svart skinnpaj.
Garderobsmums!
Kommentera 5 st

Kommentarer
Banana
2014-09-26 - 15:43:39

Jag tycker att det är så roligt att läsa om din shopping-lycka, gläds med dig att du hittat höstens jeans och skor och nu en kjol! Grattis till finfina köp, ser fram emot att se hur du matchar kjolen =)

Svar: åh tack! och vad roligt att du du gläds med mig, fina människa <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna - Min väg till att bli en bättre löpare + ytligheter
2014-09-26 - 16:06:08

Vad roligt att det blev som du tänkt dig! :-)

Svar: ja verkligen..fast längtar mest till vår o sommar då jag tror den kommer mer till sin rätt =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sanna Andersson
2014-09-26 - 19:37:31

hahah va härligt att kunna inspirera sig själv och att du verkligen hittade en du gillade som satt bra =)

Svar: haha ja lite lustigt att jag blev så "besatt" att hitta nåt jag bara hade tecknat, haha!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Molly P
2014-09-26 - 21:48:56

Hej Anna! Vill bara önska dig en fin helg - och hoppas att du mår bra. Fin och charmig teckning, förresten. Ciao!

Svar: Åh tack finaste du!Jag jobbade hela helgen men det gick bra =)
hoppas du hade det underbart!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fröken H
2014-09-26 - 23:43:09

Härligt när man hittar rätt!

Svar: ja visst är det =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: