GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Black is always the new black

2014-09-07 | 17:05:33 | Outfits och Garderoben



Så här såg jag ut igår kväll när det vankades fest. En look som nästan alltid funkar för mig när jag kanske inte vet vad jag ska ha på mig eller när jag vill känna mig finare än vardagsklädsel men inte för uppklädd . 
Enkel svart kjol ett baslinne och strumpbyxor. 
Addera lite accessoarer och sen ett par heels, stövlar eller som ogår ett par boots till. 
Långkofta då vi var på förfest utomhus i ljuvlig höstsommarsol..adderade skinnjacka senare på kvällen . 

Idag har jag varit ute på långpromenad med mamma och tillsammans med svägerskan har vi varit ute i skogen i jakt på kantareller.. Jag hittade minst. 

Nu ska vi strax beställa pizza. Mums! 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: