GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Whatever gets you thru the night

2014-10-14 | 14:04:12 | Egocentrerat&Vardagligt



Grå tisdag idag. Både vädermässigt och psykiskt. 
Varit hos tandläkaren då jag sen jag fick propparna känt att "bettet" blivit fel. Att tänderna inte går ihop och käkarna ömmar. 
Och tja förutom småtjafs med tandläkaren om knäppa saker, t ex att han ifrågasatte mig varför jag inte fått räls när jag var liten? Så röntgade de huvudet på mig och konstaterade väl mest att det bara är mina framtänder just nu som går ihop. 
Så remiss till sjukhus och visar undersökningar. Suck.

När jag kom hem väntade nya räkningar/påminnelser på den tryckutrustning som jag lämnade tillbaka i maj när jag stängde ned den delen av min verksamhet.. Ett leasingavtal som skulle ha avslutats senast 1 juni men som jag nu hela tiden får bestrida till Wasa Kredit som avtalet ligger hos för att Plotter AB totallurat mig, både på pengar och att de skulle bryta avtalet . De behagar inte ens svara på mail om varför de heter sig så här svinigt.

Det suger så fruktansvärt mycket energi och det är en så otäck sits att vara i. Jag har försökt göra allt rätt och riktigt, betalat, sagt upp, försökt. 
Så mycket det här året i mitt liv som bara känns som en mardröm. 

Jag försöker verkligen hålla fast vid det som är positivt och de små glädjeämnena i livet.. Men vissa dafar så tar bara jobbigheterna över. 

Kommentera 4 st

Kommentarer
Malin
2014-10-14 - 14:18:28

Tråkigt att höra att du fortfarande inte slipper det där företaget. Går det att polisanmäla? Tänkte att då kanske man kommer någon vart..

Banana
2014-10-14 - 18:55:19

Jag hade också problem med spända käkar (som knakade och låste sig) och så fick jag en akupunkturbehandling som hjälpte helt mirakulöst mycket. Kunde bita ihop ordentligt direkt efteråt.

Anna J
2014-10-15 - 21:22:12

Så trist att företaget fortfarande bråkar med dig. Förstår om det känns jobbigt för dig. Du har säkert frågan tidigare men finns det någon du kan ta hjälp av, i kommunen eller hos nån småföretagare-förening? Så du inte behöver bestrida själv. Blir arg å dina vägnar på det här skitföretaget. Kram!

Fröken H
2014-10-16 - 09:34:12

Styrkekram!

Svar: <3
kramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: