GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Weekend getaway

2014-10-19 | 21:06:08 | Egocentrerat&Vardagligt





Hej blogosfären och trevlig söndagskväll på er!

Efter att ha jobbat fredag och lördag så befinner vi oss nu i Göteborg , mon karl och jag, och avslutar helgen och påbörjar ny vecka med lite rå-om-varandratid, mys,  shopping, god mat, hotell med tillhörande hotellfrukost.. Ja lite lyxig vardagsflykt helt enkelt . 

Jag har bland annat shoppat jeansen på en av bilderna, tror inga jeans nånsin suttit så bra över min bakdel, yey! 

Ätit en smarrig oxfilétryffelparmesanpasta , belhisk chokladtårta och även en maffig burgare har åkt ner. Mums!

Jädrigt tacksam att Stefan tog initiativet till denna lilla resa. 
Kommentera 1 st

Kommentarer
nille
2014-10-19 - 21:30:51

Åh läser ikapp lite i bloggen.. Vad mycket skit du har fått gått igenom. Skickar en styrkekram och tummen upp till mannen som får med dig på lite vardagslyx ❤
Har du något bra hotelltips i Göteborg? Tänkte ta med min dam på lite kul. Bodde på scandic opalen i somras och det var väl sådär...
Hoppas ni har det jättebra nu!!

Svar: tack snälla du!det värmer verkligen ska du veta!

Jag gillar scandic rubinen men även ett litet hotell som heter Poseidon, riktigt mysigt!

kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: