GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

the pink skirt

2014-10-01 | 22:17:37 | Outfits och Garderoben

 
Den här knallcerise kjolen köpte jag på H&M för några helger sedan. Det var liksom kärlek vid första ögonkastet.
Även om jag nästan lika omedelbart började vela redan i affären om den verkligen skulle få följa med hem, bli använd och vad sjutton jag skulle matcha den med ..så fick den till slut följa med hem ändå.
Jag menar rosa kjol! Och den skulle ju helt klart ha väldigt många användningsområden i vår och sommar nästa år om den blev hängandes i garderoben nu i höst och vinter.
 
Idag efter lång svettig promenad och lite dammsugande här hemma och andra bestyr så skulle jag möta upp min karl när han slutade jobbet, vi tänkte ta en fika på stan..gå på kondis och då kändes helt plötsligt den här kjolen bara så rätt.
Kände mig lite väl uppklädd först men med bikerjackan på och ett "men hallå vad är så fel med att klä upp sig en onsdagseftermiddag i oktober"tänk så satte jag mig på cykeln och lät kjoltyget fladdra i vinden.
 
Och chokladbollen på fiket hade grönt och rosa socker så den matchade ju kjolen perfekt haha.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Carro
2014-10-02 - 08:08:45

Min syrra körde med samma tänk häromdan, med en guldig satinkjol.

Hanna Karlsson
2014-10-02 - 13:14:33

Vilken snygg kjol!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: