GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

rosé och lyxiga ljus

2014-10-29 | 15:44:54 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären! Hoppas ni har en fin onsdag.
Min började med en regnig men ack så skön löprunda och jag börjar få upp flåset rejärt nu efter några veckors kondisuppbyggnad igen och båda idag och igår orkade jag längre distanser än på jag vet inte hur länge..slog rekord i Runkeepern iaf.
 
Efteråt en trevlig tur på stan med mamma, köpte nytt ritblock bland annat och vi tog en härlig fika på Birgits Café.
 
Igår var vi ju i Ullared/Gekås och det blev en del shopping men tänkte först visa mina senaste inredningsfynd, bilden ovan, från mitt jobb - Netto.
Snygg korg i rosé/koppar samt en snygg bricka och doftljus med lite lyxigare look.
Gotta Love Netto!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: