GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pink saturday

2014-10-04 | 20:20:20 | Egocentrerat&Vardagligt






Lördagen har spenderats i Skövde med min karl och svärföräldrar .
Handlat hem ny svart spegel till hallen, ljuslykta , doftljus och lite annat. 
Åt gratis kanelbulle på Media Markt och suktat efter rosa fåtölj på Chilli.

Klädd i nya mysiga polotröjan från Gina Tricot och gamal favvokjol från Monki och väskan är från min numer nedlagda shop. 

Nu ska jag njuta lite av vaniljdoftande ljus och den fina rosbuketten jag fick av mamma igår och senaste Damernas värld innan vi dukar upp lite tapasbuffe och set nån serie här. 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sofia
2014-10-05 - 08:22:21

Vad fin du är! Och mysig tröja!
Har du spanat in Jean Paul Gaultiers kollektion för Lindex? Nyfiken på vad du tycker :) kram!

Cyber- my life with autism and art
2014-10-06 - 09:18:54

Tröjan ser ganska mysig & varm ut. :D

ami
2014-10-06 - 13:00:54

Så enkelt men fint :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: