GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Monday success

2014-10-06 | 13:33:00 | Illustration/Teckning/Konst/Design



Får ju tacka för alla snälla kommentarer som trillar in.
Både bästa bloggkommentatorerna har lyft fram att SJP kommenterat ett av mina alster och även Blogg.se har vakt att göra det inlägget till "huvudnyhet " på startsidan vilket resulterat i flera flera tusen besökare .. Och för första gången och antagligen sista haha är jag med på listan över mest välbesökta här på blogg.se 
Tackar och bockar! 
 
Och självklart kan ni köpa reproduktioner , original och beställa egna illustrationer utav mig. Bara att slänga iväg ett mail på [email protected]
Just nu håller jag på med en rolig specialbeställning i A3 som ska vara på just 4 tjejkompisar i storstadsmiljö i snygga kläder. Beställt av en av tjejerna och ska ges till de tre andra i present . Kul! 
 
Jag håller fortfarande på och bygger om www.avanna.se 
Det var ju min webshop för mitt klädmärke fram till juni men är nu mer mest en portfolio.. Har legat lite på is det där.. Istället ägnade jag ju sommaren mest till att hitta tillbaka till rena glädjen i att just teckna och skapa och mest göra det för egen skull.. Och ville nån köpa var/är det bara bonus nu och inte huvudsyftet. 
.. O konstigt nog känner jag mig mer framgångsrik än på länge nu. 
Kommentera 8 st

Kommentarer
Victoria
2014-10-06 - 14:39:12

Vad kul att det går så bra!! :)

Stickan!
2014-10-06 - 15:23:01

Åh, det är så roligt att du känner glädjen igen och du är värd all beröm du kan få :-)

ANNAWII ♥
2014-10-06 - 18:03:10

Du förtjänar det vännen! Och helt ärligt verkar du må så mkt bättre nu, inte lika pressad utan mer glad och avslappnad <3.

Kram

JUNITJEJ
2014-10-06 - 20:44:43

Du är verkligen duktig på att skapa!

Tinis - en humorblogg
2014-10-06 - 21:36:57

Åh, så himla roligt för dig:D

Anna J
2014-10-06 - 22:04:37

Så glad för din skull att du är inne i ett sånt skaparflow. Och du är så värd att få och känna framgång. Ha en fin vecka! Kram finaste Anna!

Bruden
2014-10-07 - 11:05:33

Hej hej!
Kika gärna in på min blogg och följ min resa till drömbröllopet!
Jag bloggar om mina tankar men lägger även upp inspirerande inlägg om allt från bröllopsklänningar till färgtema.
Vem jag är kommer inte att avslöjas förrän den stora dagen.

Kram!

Vendela
2014-10-07 - 12:31:48

Gud vad fint du ritar! Helt egen stil :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: