GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I'm free to feel whatever I want

2014-10-11 | 17:03:42 | Egocentrerat&Vardagligt



Fyra små glimtar från vårat hem. 

Hej blogosfären och trevlig lördag på er.
Har inte riktigt hunnit med bloggen senaste dagarna . Jobbat långpass på jobbet och tiden innan och efter jobb har ägnats åt att röja och ordna här hemma samt härliga långpromenader.
Även en och annan teckningsbeställning har gjorts. 
Det ägnas även mycket tid just nu till bearbetning av vissa känslor och upplevelser som i sin tur kräver tid att "bara vara" .. Leva i nuet , finna balans och bara älska och låta sig älskas. 
Jag har sån förbannad tur som har min mamma, mina tre kattpojkar och min älskade Stefan som ger mig så mycket kärlek , omtanke , närhet och värme . 

Jag har just plöjt senaste avsnittet av Vampire  Diaries och ska snart fixa lite tapaskäk och då blir det nog några avsnitt Community och sen lite Havenmarathon. 

Igår kväll plöjde vi avsnitt av 4 olika serier: The americans , Hell on wheels, Gotham och Big Bang Theory.. 
Japp vi följer många serier vi . 
Kommentera 1 st

Kommentarer
BeckaBubblegum
2014-10-12 - 10:10:08

Så fina inspirerande bilder! Känns som ditt kök går i lite samma tema som mitt eget :P Får man fråga var du köpt din kaffekokare, den är ju sååå fin! =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: