GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Four friends in the city

2014-10-27 | 11:56:45 | Illustration/Teckning/Konst/Design



Den här teckningen var ett beställningsjobb . Storlek A3 och beställaren ville ha en teckning av sig själv och sina tre bästisar i storstadsmiljö och klädda i outfits typiska för just dom. Beställaren skall ge  en kopia till var och en av tjejerna , rolig presentidé tycker jag och det var kul att teckna den!

Annars då, redan måndag igen. I helgen var det kalas för mina älskade brorsbarn. Fika med svärföräldrarna och långpromenad med mamma hanns också med likaså en joggingrunda och igår ett 9timmars jobbpass. 
Min måndag började med en halvtimmes löprunda och sedan betala räkningar. 
Nu softar jag här hemma till tonerna av Bob Dylan och skriver inköpslista inför morgondagens Ullaredstripp med mammis . Snart blir det dock lunch innan jobbet kallar. 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Carro
2014-10-27 - 14:08:34

Försökte mig på Gekås för ett par helger sedan, - gick aldrig in! Kö bort till restaurangerna utanför.
När det hade minskat så frågade vi en vakt om ungefärlig kötid, o han sa ca 90 minuter.. inte värt för oss, Regn o elände med.
Men det var på helgen, hoppas ni har mer tur än oss! :D

Svar: Jag har varit där många gånger både hel o vardag o alla årstider och aldrig behövt köa utanför en enda gång och inte nämnvärt inne heller 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Carro
2014-10-29 - 07:46:23

Haha blev så paff igår när jag tittade upp från när jag stod å kikade på linnen, och där stod du! Haha jag har ju läst din blogg massa år, och köpt grejer från dig i perioder, men jag blev så förvånad så jag fortsatte kolla på linnerna så diskret som möjligt haha! Hoppas du hade en kul dag där! Jag såg att du köpt den snygga svarta väskan, ångrar lite att inte jag köpte den också, väldigt snygg!

Svar: Men! Haha, du skulle ju sagt hej 😊
Fast vette sjutton om jag hade vågat heller om situationen var omvänd. Får hoppas jag inte gjorde bort mig då haha .
Hade en bra dag kom hem med två fulla kassar. Själv då? Kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Carro Blomqvist
2014-11-04 - 00:21:36

Haha neee ni stod bara och kollade på linnen : ) Jo jag råkade handla alldeles för mkt, men de blev en del julklappar o så : )) kramar


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: