GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Före & Efter : oanvända rummet - användbara rummet

2014-11-25 | 21:52:32 | Hus/Renovering/Inredning

Ok, det är inte helt färdigt ännu men nu kan jag inte hålla mig från att visa längre  för redan nu är jag så nöjd mer makeovern av det rum jag inte fått till alls sen vi flyttade in för snart tre år sedan . 
Det har mest använts som datarum till mig då imacen stått i ena hörnet. Ett tag var det även extra tv-rum men onödigt då riktiga tv-rummet är vägg i vägg. 
En soffa som inte används och bråte har samlats på hög....ett rum där vi lagt saker från andra rum när vi inte orkat slänga eller vetat var vi ska göra av det.. Mörkt murrigt oanvänt..

Före : 


Och nu Efter:





Ljusare och fräschare , mysigare och så mycket mer användbart!
Satt där hela förmiddagen och drack kaffe, läste i tidningar, åt frukost och lunch, surfade på MacBooken ... Njöt och kände frid och ro. 

Som sagt inte helt färdigt än, ska styra upp med nån annan matta än trasmattan , fixa tavlor på väggarna och så ska ju inte stolarna vara halvmålade med mera. 
Men nu har detta rum fått lite salongskänsla. En liten matsal, ett rum perfekt för fikastund, glöggmys och krönikeskrivande. 
Här ska jag sitta och teckna. 

En stilmix av bohoromantik, orientaliska vibbar och shabbykitsch! 
 
Är så nöjd! 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Emma Å
2014-11-25 - 22:41:18

Vad charmigt och mysigt det blev...jag får cafékänsla :)

Svar: åh tack! vad glad jag blir att du får den feelingen!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2014-11-26 - 02:48:47

Tjusigt! :)

Svar: tack finis!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: