GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

1111

2014-11-11 | 23:46:11 | Egocentrerat&Vardagligt



11 november är ett prima datum att fylla år på.. Det är Mårten Gås, det är årsdag för Första Världskrigets  slut, bl a är Leo DiCaprio född samma dag och tydligen är det även Chokladdagen också. 
Snyggast datum är det också 1111.

Jag har haft en fin födelsedag , stilla och många timmar allena , men fin.
Åt god frukost för mig själv .. Eller katterna höll mig sällskap. Kollade på SATC , tecknade några beställningar , lyssnade på musik, tvättade, åt lunch och kollade på mer Satc innan jag begav mig till jobbet för ett eftermiddags/kvällspass. 

När jag kom hem vid halv nio väntade min älskade Stefan på mig. Jag hällde upp ett glas vin och vi åt lite plock. Sen dukade han fram tårta, 4 paket och en bukett blommor. 
Fina presenter , som ni får se imorgon . 

Avslutade kvällen med ett glas vin till och lite guilty pleasure i form av Paradise Hotel. 

Nu får vi se om åldern 33 kan vara en fin och gladare och tursammare ålder än 32. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2014-11-12 - 01:17:10

Grattis på födelsedagen! :)

Johanna
2014-11-12 - 11:20:06

Grattis lite i efterskott! Jag hoppas och tror att du kommer få ett fint år som 33:)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: