GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

pearls & birds

2014-05-23 | 13:57:48 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Tre detaljbilder från teckningen jag håller på att färglägga just nu.
Lite tropiskt så där..vilket stämmer överens med hur det känns ute.
Underbara sommar!
 
Ledig idag men har varit ganska upptagen ändå.
Klippt gräset, tvättat sängkläder, varit hos skomakaren och på Apoteket, skurat golv, dammsugit och plockat med lite annat.
Men nu tar jag med mig nåt kallt att dricka, en tidning och lägger mig ute i solen en stund.

 
 
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Veronica
2014-05-23 - 14:26:51

Duktig du är!

i h e a r t p h o t o
2014-05-23 - 21:10:17

Men åh!
Läste något annat inlägg om att du kanske skulle börja göra målarböcker som man fyller i för vuxna, såååå spännande! Jag hoppas du håller fast vid den idén för jag gillar den skarpt!
Du är såååå duktig på att teckna! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: