GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

in my wonderful world of sketching

2014-05-15 | 07:47:37 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Det blv en till A3 linje/krumelurdetalljtuschteckning igår.
Och nu längtar jag till helgen när ja inte har jobb och annat som kräver tid, så jag kan påbörja färgläggning.
Fast inte på originalen, de vill jag behålla som de är , men ta in dom i datorn och färglägga där. Testa mig fram.
Och jag längtar också efter att få påbörja nästa teckning..börja dra ett streck och sen se var det hamnar och blir.
 
Men först vankas webshopshopjobb nu på förmiddagen, sen jobbar jag på mitt nya jobb kl 13-20 idag och kl 7-16 imorgon.
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Fröken H
2014-05-15 - 09:01:33

Så fint! Känns som om du fått en nytändning i tecknandet :)

Svar: ja det känns det som verkligen och kul att du uppmärksammar det. Känns kul och skönt att veta att det fortfarande brinner i en..och att jag kanske nu kan teckna mer för egen skull.
kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2014-05-15 - 13:15:02

Riktigt fint :)

Svar: tack finis!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

stephen james barry
2014-05-19 - 00:28:42

I Cant understand the language! :-(


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: