GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I´m ready

2014-05-11 | 23:29:53 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så vart det helt plötsligt vanlig söndagskväll igen och imorgon väntas det vardag och måndag igen efter en underbar ledig vecka på Mallorca där jag bara hade WiFi i typ en kvart totalt , endast kollade mailen 1 enda gång och faktiskt nästan helt kopplade bort alla tankar på jobb och stress, pengar, räkningar, webshopnedläggning, tankar om misslyckande och sådant.
En vecka med lite energitankande, avslappning, kärlek och värme. En vecka med "helgmat" och godsaker varje dag.
Så nu är jag redo för en ganska intensiv jobbvecka med slutspurt av webshoppen, administrativa bitar som ska lösas, bokföring, massa mail, inventeringar samt två långpass på mitt andra jobb. Pyttipanna, kyckling och chili con carne.
Skulle gärna även få till ett löppass eller två..längtar och saknar men vete fasen om tån håller...ska jag behöva sätta mig på den där jäkla dödligt tråkiga motionscykeln? Njae..
Kommentera 1 st

Kommentarer
A
2014-05-12 - 12:03:36

Vill bara säga att jag fick min efterlängtade Carrie-collegetröja förra veckan. Den är SÅÅÅ himla fin och skön!
Älskar den!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: