GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hanging around

2014-05-18 | 21:44:15 | Egocentrerat&Vardagligt




Tänkte skriva att sommaren visst gjorde lite uppehåll idag då temperaturen sjönk nån dag och solen ersattes av molnighet.. Men det hör ju också svenska sommaren till. 
Har legat en hel del i hängmattan idag och läst ut en bra bok. En hängmatta på ställning som just nu står på altanen men som varmare dagar nog får flytta ut under äppelträdet. 
Denna var en av Stefans  födelsedagspresenter från hans snälla föräldrar och den är superskön! 

Jag har även hunnit med lite mer trädgårdsarbete, en solariedejt med mamma och lagom till att regnet kom så hade jag en mysig tedrickardejt med Karin❤️

Och nu ligger jag i soffan.. Och är lite nygråten.. Ja jag såg just färdigtsäsongsfinalen av Vampire Diaries... Ojojoj . 
Så där får det ju inte sluta! 

Imorrn vankas det måndag och webshopjobb men så ska vi nog husfixa lite med Stefans nya skruvdragare dom han fick av mamma idag. Skruva det som skruvas kan. 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annster
2014-05-18 - 21:51:04

Mysigt :)

Cecilia
2014-05-19 - 21:11:41

Hej! Kollar Blondinbellas blogg idag. Visst är det sin bild i bakgrunden på bilden med en rosa necessären?
Lycka till med nya jobb och utmaningar!
// Cecilia

Svar: tack!
nej det var inte nån av mina bilder.
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2014-05-19 - 21:49:40

Vad härligt det där ser ut!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: