GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Det var den måndagen det

2014-05-26 | 22:27:31 | Egocentrerat&Vardagligt



Ja min dag började så här innan klockan 09 imorses... I solstolen. Jag började jobba klockan 13 och vädret ska bara bli sämre i veckan då gällde att passa på att njuta och underhålla brännan. 
Åt en god lunch på altanen innan det var dags för jobb. 
Kom hem vid 20.30 tog en liten kvällspromenad med Stefan och däckade sen i soffan med lite godis och en kopp te. 
Ska masa mig upp till sängen strax ty jag är svintrött . 
Imorrn väntar massa webshopjobb, mycket som ska ordnas rent praktiskt nu innan den stängs ner för gott och så ska ju de ordrar som fortfarande trillar in packas och postas . 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anonym
2014-05-27 - 08:59:34

Vad är ditt nya jobb? :)

Molly P
2014-05-27 - 21:41:17

Jag undrar som föregående skrivare, vad är ditt nya jobb?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: