GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Closet Chaos @ Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

2014-05-01 | 20:19:41 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Om två dagar Mallorca..så just nu har jag lite packningsbeslutångest..Är ju dryga 8 månaderna sedan man fick ha sommarklänningar, öppna skor, shorts, bikini etc på sig senast.
Dock är det ju inte högsäsong riktigt än på Mallis heller så kvällarna kan bli kyliga så gäller packa nåt värmande också.
Skulle börja packa så smått idag..slutade med att jag röjde ut allt från min walk-in-skrubb och nu ligger det mesta i högar på sängen och golvet och jag är nu mest hmm trött..haha.
Känns som vi får sova på soffan inatt istället för i sängen.
 
Men ska försöka ta med
5 klänningar
1 sjal
2 koftor
1 par shorts
1 kjol
2 tunikor
3 linnen
2 tshirts
2-3 bikinis
1 hatt
1 par sandaler/flipflops
1 par sandaletter/slip ins
1 par heels..kanske.
1 hoodie
7 par trosor
2 bh
1 par leggins eller byxor
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anonym
2014-05-01 - 20:33:13

Jag tar din packlista till nästa vecka verkar gångbar :)
Ha nu en fantastisk resa det e du värd! ♥
Hannah

Annster
2014-05-02 - 02:19:19

Skönt med semester :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: