GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Zebra craving

2014-03-15 | 15:33:46 | Egocentrerat&Vardagligt



Blev visst inget bloggande igår men tog en "ledig" dag från det mesta. 
Handlade hem gottigheter, städade och gjorde fint och sen hade jag en ensamhemmakväll och åt pizza, godis och såg på Netflix. 
Idag har jag och svägerskan och mamma varit i Falköping en sväng och jag kärade ner mig i zebrakappan på bilden . Provade och suktade och suckade innan jag hängde tillbaka den.. Plånboken sa nej . Så kan det va. 

Hoppas ni har fn fin helg ❤️
Kommentera 6 st

Kommentarer
Fröken H
2014-03-15 - 17:09:05

Åh, den var ursnygg! Tror att du säkert kan hitta något liknande på loppis :)

Emmlan
2014-03-15 - 17:38:06

Åh vilken fantastiskt fin kappa! Är i samma situation nu med att plånboken hindrar mina cravings på lite nya vårplagg, vilket är supertrist. Men försöker att peppa mig själv med att det finns så mycket viktigare saker i livet än kläder och att jag åtminstone inte kan göra några felköp när jag inte köper nått alls ;)

Svar: haha det var ju bra inställning och du har så rätt.Gäller att se saker positivt hihi =)

kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Mickan
2014-03-16 - 06:31:48

Finis!!! Åh tack för idag ❤️

A
2014-03-16 - 18:10:44

Väldigt fin kappa! Ibland önskar man att pengar inte var något problem! :)

Svar: ja..eller ganska så ofta önskar jag faktiskt att pengar inte vore ett problem alls.kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2014-03-16 - 20:28:28

Så fin :)

Viktoria
2014-03-17 - 22:42:39

Vero Moda. Gotta love it. Klämmer på den dagligen, men tror inte den kommer bli tillräckligt använd för att få följa med hem tyvärr. :(

Svar: ja den är sannerligen snygg!Åh måste vara underbart härligt och jobbigt att jobba just i klädbutik så där och ständigt vara omringad av snyggheter!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: