GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my beauty favs

2014-03-24 | 14:19:31 | Smink, Hudvård, Skönhet

 
Några av mina favoriter i sminkväskan.
Cover All Mix från Make Up Store, har varit en favorit i många år nu. Bästa concealern!
Max Factor mascara. Jag tycker att denna med grönt X samt den vanliga Masterpiecen är de bästa mascarorna.. Ger massa svärta, volym och för mig längre fransar. Love it!
Ögonskuggor har jag en massa olika, älskar ögonskuggor och favoritmärkena är YSL, LÓreal och Isadora. Använder gärna sådana här som syns på bilden med en palette och bra "guide" på baksidan var man applicerar de olika färgerna.
Jag använder nästan aldrig vanlig foundation nu för tiden utan har äl blivit väldigt förälskad i BB creams och av de jag testat har jag gillat denna från LÓreal bäst även om det senaste köpet inte riktigt blivit lika bra till min hudton som den brukat bli.
Men jag kanske är extra blek i år.
 
Min favoritdoft just nu är absolut The Bombshell från Victorias Secret.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: