GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Harmony

2014-03-22 | 19:41:44 | Film/TV/Kändisar


Harmony tank top 249sek
www.avanna.se 

Nytt snyggt linne som landade på Avanna idag. 
Måste säga att även om Pretty Little Liars inbland är lite väl stönigt och jag ofta vill skrika åt tjejer "men va fan håller ni på med?? Berätta bara för nån!!"  och de krånglar till allt lite väl mycket ..så
1) det är ibland olidligt spännande 
2) klädinspirationen är HÖG! Väldigt mycket snygga outfits i varje avsnitt och de bär ofta snygga linnen med snygga tryck. 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Annster
2014-03-23 - 00:07:30

Så snyggt :)

Jess
2014-03-23 - 09:11:43

Snyggt! Kan tänka mig att det vore snyggt med döskallen som är på "I'll never go out of style" också, gillar verkligen utformningen av den :)

Svar: hmm ja det kanske jag skulle skissa fram =)
tack Jess!
<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Carro
2014-03-23 - 16:36:43

Jag tänkte kolla den serien, men bara typ de första minuterna avskräckte mig, verkade så töntigt och dåligt skådespeleri...
Skulle behöva hitta en ny bra serie på netflix att kolla på dock, har just avverkat Gossip girl.

Svar: Jag har aldrig klarat av gossip girl jag försökt flera gånger. Har du inte sett vampire diaries rekommenderar jag den iaf säsong 1-3.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jess
2014-03-27 - 11:40:15

Blir det något av den idéen har du en potentiell köpare här ;) Längesedan jag köpte något av avanna nu, är sugen på att uppdatera garderoben lite :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: