GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Cancer Woman

2014-03-25 | 15:49:38 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Yey! Äntligen fick jag tummen ur och gjorde Kräftan i min stjärnteckenserie. Blev en längre paus än vad jag tänkte.
Men nu så. Nu är det bara Skorpionen - mitt egna tecken kvar.
 
De första jag gjorde var ju lätta. Det hela började ju med att jag tecknade en enhörningskvinna och så ville jag ha nån mer i samam stil..vips så hade jag börjat teckna stjärntecken istället och Stenbok, Vädur osv gick ju att ha i samma still..men tja..det är en utmaning och det är kul.
Tyckte jag fick till en "Kräftig känsla" i denna och forfraande hålla mig till samma stil.
 
Här nedan ser ni de övriga tecknena. Klicka för större versioner!
 
 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Stella
2014-03-25 - 17:41:24

Supersnygga! Allihop :)

Svar: tack stella!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2014-03-26 - 04:17:37

Riktigt snyggt :)

Svar: tack annster!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Isabell
2014-03-26 - 09:53:10

Wow, vad snygga! gillar färgerna skarpt!
är lite nyfiken, vilket program använder du? :)

Svar: tack så hemskt mycket.
Jag tecknar i Illustrator, färglägger i ps.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: