GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

boho chic!

2014-03-18 | 21:02:21 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

 
Mitt Instagram och Facebookflöde har idag fyllts av snöiga bilder då vintern verkar ha återvänt till delar av landet.
Förhoppningsvis stannar den borta här i Tidaholm tills jul. Nu vill jag såååå mycket ha värme, vår och sommar.
Jag vill klä mig lätt och ledigt och outfiten ovan är ett exempel på det.
Skorna testade jag på H&M i Göteborg förra helgen och de är verkligen jättesnygga med de guldiga detaljerna och vart riktigt bekväma.
Magtröjan, som är ifrån min egna webshop är verkligen superskön i miljövänliga materialet Tencel som låter huden andas. Just denna magtröja passar mig som inte vill ha en tight superkort magtröja tan denna är lite längre med ett snyggt fall som passar ypperligt till maxikjolar eller över t ex en tight långklänning.
Väskan som går att använda som tre olika väskor - ryggsäck, handväska och axelremsväska är också från Avanna och så läcker.
Lite ringar, en slokhatt och ett par brillor på det så är boholooken komplett!
 
Ringar, väska och magtröja från www.avanna.se
Hatt, kjol, skor och brillor från www.hm.se
Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2014-03-18 - 21:16:41

Snyggt :)

Malin
2014-03-29 - 22:53:33

Snygg tröja! Är den väldigt genomskinlig? (tänkte i och med att den är vit och vissa material är mer genomskinliga än andra)

Svar: Den är tunnare i materialet men inte genomskinlig 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: