GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bohemin dreams

2014-03-03 | 21:40:47 | Foto/Fotografering

 
Tittade igenom bildarkivet litegranna och bilden ovan plåtade jag en väldigt varm och härlig junidag förra året.
Lookbookbilder för Avanna, modell Josefine...vi gjorde många bra plåtningar förra året.
 
Men jag älskar den bohem-rock-california-retrokänslan i den här bilden visste skulle den lika gärna kunna vara tagen i USA eller tillhöra typ en tvserie ala Bevvan såväl som bara vara en annons i nutid i Elle
 
...och jag minns hur solen stekte...ahh ljuva underbara sommar..underbara jeansshorts, bara ben, nakna fötter och sköna linnen.
 
Nåväl, om exakt 2 månader åker vi till Alcudía!
Åh jag hoppas jag hittar nån härlig bohoväska där, kanske ett par fina sandaler och massa bohemiska armband.
 
Fast det där med bohemarmband tänkte jag iofs ta tag i själv och sätta ig en dag i veckan och skapa..det är ju mest rockiga döskallesmyckenshoppen.
 
Men nu, nu ska jag ge det där PLL - Pretty Litlle Liars en chans tänkte jag och en stor kopp te.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2014-03-03 - 22:34:59

Så fint och vacker bild.

Har varit på Alcudia.
Riktigt fint där :)

Svar: Tack sötis!Oh har du några alcudiatips så skriv gärna ner dom =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: