GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bergochdalbana

2014-03-12 | 22:13:29 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 


Det kan vara väldigt irriterande ibland när bloggare säger A men inte B. Ibland gäller det hemliga möten och framtida projekt kanske.. Ibland pratas det mer i gåtor och det blir lite luddigt. En del kanske gör detta för lite uppmärksamhet.. 
En del.. Jag själv, gör det just nu för att det pågår en hel del jobbigheter ja rent av smärtsamma saker i mitt liv. Saker som stör, gnager, kliar,  skapar en sjuhelsikes bergochdalbana av känslor, tårar, oro, rädsla. 
 
Och det hjälper lite att i alla fall skriva rakt ut att jag är L e d s e n även om jag faktiskt inte kan skriva orsaken eller orsakerna. Ibland är ju fler saker och fler personer inblandade än en själv och då jag har en  blogg som ändå läses av x antal människor så är det inte rätt att lämna ut andra i den. Det har jag aldrig gjort. 
Men jag kan skriva att jag är ledsen. Och arg. Och just nu fruktansvärt trött och disträ. Herregud denna konstiga trötthet.
Och det påverkar såklart även bloggandet. Jag vill blogga men just är det svårt att få ur sig inlägg. Jag har suttit nu i två timmar och undrat vad sjutton jag ska skriva.
Jag vill inte fylla bloggen med massa luftslott och skimmer när det inte finns. Men jag vill heller inte fylla denna plats på nätet med massa tråkigheter.
 
 Men ja, jag är alltså ledsen, arg, besviken, trött, disträ, orolig, förbannad, rädd och hundra känslor till och det känns skönt att skriva det.
 
Nu ska jag se ett avsnitt av Pretty Little Liars och när det är slut kommer min karl hem från jobbet och då tänker jag sno åt mig en kram. Eller jag vet att jag inte behöver sno den eller ens be om den. Han är bra min Stefan. För han kramar och han lugnar.♥
Kommentera 8 st

Kommentarer
Anonym
2014-03-12 - 22:25:33

Ta hand om dig! <3

Svar: jag försöker <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Ida Nielsen
2014-03-12 - 22:26:38

Anna vad tråkigt att läsa... Kram!

Svar: Ja, det är så tufft just nu på många plan.
tack för omtanken Ida!
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2014-03-12 - 22:28:31

Skickar över en stor kram till dig jag också.
Vilken tur att du har din karl. Ni ser ut att trivas så bra tillsammans. Är så glad för din och eran skull. Att ni har varandra :)

Svar: Tack annster!ja utan Stefan just nu vet jag inte var eller vad jag hade tagit vägen och gjort.
Hoppas du har en så fin stöttepelare i ditt liv med =)
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emmlan
2014-03-12 - 22:41:06

Hoppas att det blir bättre så snart som möjligt vad det än är som tynger dig och gör dig ledsen! kram

Svar: Tack Emmlan <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fredrik
2014-03-12 - 22:41:26

Ibland behöver man bara ha ur sig det dåliga, att få säga/skriva att fy fan och blä vad allt är skit just nu. Ös på hur du känner för, men som jag läste i en annan blogg precis att det är nog bättre att vara personlig på det sättet och inte privat, med tanke på att det finns andra inblandade oftast som ju kan uttrycka sitt inför så många människor. Hoppas att allt löser sig och att du mår bättre snart, stor kram!

Svar: Tack bäste Fredrik <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2014-03-13 - 10:27:12

Vad tråkigt att du har det tufft. Här en kommentar av lite lättsammare karaktär: bilden i det här inlägget, koolt det vore som tryck på en t-shirt, med speglingen och allt! Nu är det ju du som är designern, men det var bara en spontan tanke när jag såg bilden.

Svar: Tack Malin för din omtanke <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Grimgoth
2014-03-13 - 10:34:58

Du ska se att det löser sig nog vad den är, du kommer kunna gå vidare och kanske även som en starkare människa.
En dag kanske du kan titta tillbaka på denna dag och skratta år dina tunga känslor som du hade då.

Hang in there!

Svar: nja skratta åt detta kommer jag nog aldrig göra..men jag hoppas det ordnar sig på bästa sätt så gott det går.
kramar vännen!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fröken H
2014-03-23 - 20:34:18

Hoppas det löser sig, vad det än är som gör dig ledsen! <3

Svar: Tack Fröken H..det hoppas jag med..tyvärr inte bara en grej som är jobbigt nu utan en massa. Suck.
Massa kramar till dig finaste fröken!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: