GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Saltkråkanvisioner

2014-06-26 | 23:39:04 | Egocentrerat&Vardagligt



Idag så kom äntligen våra nya utemöbler. 
Det har varit en liten  dröm att köpa just nya sådana sedan vår första sommar här i huset. Men ekonomin har varit ansträngd och det har varit annat som fått gå före när budget funnits. 
Men nu när jag fått jobb och får in fasta och säkra pengar igen sant att detta set nu var utgående på Jysk så slog vi till. 
Stuket på det passar så bra ihop med huset i övrigt och jag har lite hmm Saltkråkanvisioner om det.. Sitta och äta frukost där i solsken marmelad och rostat bröd, jordgubbar och yoghurt, bjuda in på kafferep och saftkalas. 

Men ungefär samtidigt som möblerna kom så kom regnet som enligt väderprognoserna verkar vara här för att stanna.. Nåväl.. Möblerna ser fina ut från altanen med.. 

Och det set med möbler som vi så snällt och tacksamt fick överta från mina föräldrar och haft föregående två somrar har nu nya ägare. Köp och säljgrupper på Facebook- för jädra bra! 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Malin
2014-06-27 - 00:41:08

Jättefina! Om inte annat får ni väl använda dem i regnet med ;)

Anna J
2014-06-28 - 09:43:43

Jättefin möbel. Precis en sån utemöbel som jag skulle skaffa mig om jag hade plats för det. Hoppas det kommer fina sommardagar snart nu så ni kan sitta där och njuta av frukostar och annat. Hos mig är det allt annat än fint väder idag så det får bli en innemysar-dag med filmer, godis, böcker och nya goa pläden i soffan. Ha en go helg!

Hanna Karlsson
2014-06-29 - 19:40:26

Fina möbler!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: