GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Morfars mustang och jag

2014-06-24 | 23:50:16 | Egocentrerat&Vardagligt



Idag tog jag mig en cykeltur på mustangen jag ärvde av morfar och det är nåt extra fint med att cykla runt just på morfars gamla cykel i ett somrigt Tidaholm med kjoltyg fladdrandes kring benen medan lupiner och björkar och gröna diken svischar förbi. 
Idag cyklade vi ut först för ett fotojobb och det på morfars gamla gata dessutom och sedan åkte vi , morfars cykel och jag, till bokhandeln och köpte nya pennor och efter det till Ica och handlade hem smått och gott till både människa och pälsklingar . 
Ibland när jag sitter på mustangen så viskar jag " seså nu ska vi cykla lite morfar" och hoppas nånstans att han är med mig. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
A
2014-06-25 - 11:38:00

Vad fint att ha något kvar efter din morfar som du kan använda. Han är säkert med på cykelturerna!
Du verkar ha en fin sommar. Varmt i Tidaholm?
Här (Gävle) har det varit uselt sommarväder under en lång tid. Vi har liksom haft runt 11 grader och grått och regn. Igår och idag är det riktigt "varmt", ca 16 grader just nu.
Hoppas verkligen det vänder och blir kanonvarmt. Älskar när det blir värmebölja!

Hanna Karlsson
2014-06-25 - 19:29:36

Vad fint att tänka så!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: