GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lite lagom bohochic

2014-06-11 | 20:01:58 | Outfits och Garderoben

 
Idag återgick jag visst till vanliga mobilbilder på outfiten, haha.
 
Inte lika fint väder idag men ändå varmt fast regn och kvavt.
Blev jeansjacka och så invingde jag mina nya wedges som jag köpte i Alcudía.
Älskar dom och funkade med tån dessutom.
Klänningen är en gammal favorit från Lindex med x antal år på nacken..tror jag köpte den typ när kronprinssesabröllopet var, minns att den var ny när jag och Karin satt på hennes balkong i alla fall och kollade på bröllopsfesten.
Väskan sålde jag på min webshop men blev en över till mig, vilken tur för den är ju bara helt fantastiskt snygg!
Lite lagom bohochict så där med lite lyxdetaljer.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Elaine
2014-06-11 - 22:19:48

Älskar väskan!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: