GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

In a bed of roses...

2014-06-15 | 00:00:17 | Egocentrerat&Vardagligt


Ohoj och oboy.
Jag tog mig igenom 11timmarspasset på jobbet idag, efter endast nån gnutta sömn i natt. Var så där kul att gå upp kl 06 med halsont from hell och vidrig slemhosta. 
Tappade rösten ett antal ggr också vilket ju inte är optimalt när man sitter i en kassa och hela tiden säger " hej hej... Var det bra så? Det blir 273 kronor tack" 

Snälla mamma kom förbi flera gånger med varmt te och en välfylld Apotekkasse . Så tacksam! 

Och när jag kom hem vid 18.30 stod Stefan och kockade fajitas . 
Imorrn väntar 9 timmar jobb igen , hoppas jag får mer sömn inatt. 

Har garanterat haft roligare lördagskvällar än så här.  Ligger visserligen i en bädd av rosor.. Men mycket mer romantiskt än då blir det inte. Hej Ipren bafucin snytepapper och otrivin! 

Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: