GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ibland svänger det fort!

2014-06-13 | 15:35:10 | Egocentrerat&Vardagligt





Fredagen började helt ok. Kom ut på en morgonjogg med bra och skön känsla i benen och lungorna, dock med smärta i fötterna som jag haft i två dagar , som jag misstänkt varit nån biverkning av den höga kortisonkuren jag ätit senaste dagarna pga humlesticken. 
Men fötterna mjuknade efter nån kilometer. 
Kom hem, frukost , dusch sen lite helghandling på stan och en morotskakafika. 
Nu: ont i halsen, ont i huvudet, ont i kroppen, jättetrött. 
Skit. 

Tur vi hann köpa hem gottigheter att trösta sig med ikväll, men hoppas jag blir frisk av vila resten av dagen nu, det vankas jobbhelg för mig med långpass både lördag och söndag . 
Och vill varken missa jobb eller den sköna OBersättningen som nu ska betala en vacker fin vit trädgårdsmöbelgrubb jag just beställde. .. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2014-06-13 - 20:56:56

Hoppas du slipper bli sjuk!

Malin
2014-06-18 - 15:57:53

Jag har precis likadana skor, de är såå bekväma!

Svar: indeed! älskar dom!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: