GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Happy Sweet 16 SATC!

2014-06-06 | 18:33:19 | SATC-Sex&theCity

 
HippHippHUrra idag fyller Världens Bästa Sex and the City 16 år!
Jag kommer aldrig med ord att kunna beskriva hur mycket jag älskar den serie och varför.
Men ja vad hade jag gjort utan den alla dessa år som flygit förbi?
Vågar inte ens tänka tanken.
 
Och ja tänka sig, här är jag ungefär dubbel så gammal som serien , som jag följt nästan lika länge som den funnits ( kom väl nåt år efter till Sverige) och jag är feminist uti fingerspetsarna, har inga ouppnåeliga drömbilder av karlar, förköper mig varken på Blahniks eller dricker cosmos dagarna i ända.
Nej som jag skrivit förr..serien är såååå mycket mer.
 
För övrigt borde jag fädgställa den där episodeguiden jag på började.
 
Men ni missar väl inte att jag har en hel kategori här på bloggen tillägnad just min kärlek och passion till SATC?
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: