GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Favourite flavour

2014-06-05 | 23:20:05 | Egocentrerat&Vardagligt



Om jag gillar jordgubb?
Svar ja. 

Ohoj vilken torsdag!
Jag och min kar kom upp tidigt och hade klarat av frukost, flera koppar kaffe, en sväng till tippen , pantat burkar och handlat innan klockan slagit tio. 
Och tur var väl det att vi var så effektiva ty min chef ringde kl 12.02 , precis när jag högg in på lunchen , och undrade var jag var.. Jag var bergsäker på att jag började kl 13.. 
Kastade i mig maten , på med mascara och trampade i väg på cykeln och skämdes när jag kom till jobbet . 
Dock visade det sig två timmar senare att det skett en schemaändring som jag aldrig hade meddelats om. 
Körigt som faen resten av jobbdagen och kom hem strax innan 21. 

Då satte jag igång att storstäda. I helgen är jag gräsänka och imorgon helledig dessutom så ville ha städningen färdig. 
Gottigheter finns i kyl och skafferi bland annat just jordgubbar, jordgubbste och min favoritchoklad. 
Imorrn kväll ska jag ha egen tapasbuffe och antagligen glutta på sex and the city. 
På lördag vankas det jobb igen men när jag slutar ska jag köpa med mig en stor pizza hem, fylla glaset med rödtjut och hmm antagligen se på sex and the city. 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Sofia
2014-06-06 - 08:27:35

Mums vad gott!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: