GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

cheese freak

2014-06-17 | 15:54:29 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Sjuk som jag är så är matlagning inget jag orkar tänka på just nu..och är man sjuk blir man ju lätt sugen på sånt man gillar extra mycket..idag hade jag ett väldigt salladssug..Amerikansk Sallad närmare bestämt från pizzerian. Och Stefan var så snäll och åkte och köpte en åt mig förut. Den plus en iskall cola kittlade dödsskönt i den väldigt rossliga halsen.
Mmm ost..där har vi min akilleshäl vad gället mat. Ost. Kan inte få nog.
Ostskivor, riven ost, mozzarella, brie, fetaost , stark ost, mild ost, mjukost, philadelphiaost, mögelost, babybel..u name it. Det enda i i ostväg jag har lite svårare för är getost.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Jess
2014-06-17 - 16:13:26

Haha undrade när getosten skulle dyka upp i listan, men så kom jag till den sista meningen. Getost som är så gott, tänk chèvre med lite honung ringlad ovanpå, mums alltså!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: