GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bittersweet symphony

2014-06-04 | 23:04:31 | Egocentrerat&Vardagligt

 
bilder från min instagram @avannadesign
 
Idag har jag stått och packat order efter order som trillat in på Avanna sen förra veckan då jag meddelade om total utförsäljning.
Det var faktiskt första gången jag gick ner i min butik/fabrik/verkstad alls sedan i fredags då det var så jobbigt och vi forslade bort all tryckutrustning..efter att jag stått nästan dygnet runt i dagarna 3 och bara tryckte och tryckte och tryckte.
Och det kändes märkligt.
Det kändes tomt och konstigt.
Bittert och ljuvt på samma gång..bitterljuvt. Både glädje och sorg i att stå där och packa alla dessa paket till er som valt att en sista gång handla utav mig.
Glädje för att det värmer att veta att ni är en drös som gillar det jag gör och gjort.
Sorg i att veta att det snart är över. Finito.
På måndag finns inte www.avanna.se kvar som webshop..då görs den om till en hemsida istället. Mer portfolio.
Och även om sorgen finns så längtar jag nu också tills att det just ska vara över..
Börja om, testa nytt, landa, andas, bara vara.
Köpte mig en ny kalender på bokhandeln idag, som tar sin början just efter webshoppens stängning.
Ska bli spännande att se vad jag ska fylla den med närmsta året.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sofia
2014-06-05 - 09:18:55

Det blir nog bra :)

Svar: tack vännen!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linn
2014-06-05 - 10:08:51

Förstår att det känns vemodigt, men det viktigaste har du kvar och kan fortsätta utveckla, din talang!
Älskar dina senaste teckningar på instagram, otroligt coola!
Kram

Svar: tack Linn! det värmer verkligen!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Towis - Come fly with me
2014-06-07 - 15:24:12

Vet känslan! Men du kommer landa nåt stort det är jag säker på - du har grym talang!

Svar: tack så hemskt mycket Towis!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: