GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Beach hair

2014-06-19 | 17:18:00 | Smink, Hudvård, Skönhet



Jag fick de här två produkterna igår från Pretto PR / Waterclouds
En hårspray och volume ocean mist eller saltvattenspray. 
Hårsprayen ska jag testa imorgon när jag gör iordning midsommar/bröllopsfrisyren tänkte jag. 
Misten har jag redan provat. 
För det första så luktar den helt underbart gott. 
Jag testade den redan igår kväll och hade i den under natten och enligt nitt tycke såg håret perfekt sängrufsigt ut när jag vaknade. 
Sen tog jag i den i förmiddags efter att håret nästan självtorkat helt efter tvätt och ja håret fick både volym och snygg struktur. 
Så verkligen tummen upp för Volume Ocean Mist
 
De här två produkterna är en del av Waterclouds nya stylingserie som säljs på frisörsalonger runtom i Sverige . 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2014-06-19 - 20:00:47

Härligt med bra produkter.
Ska lägga det märket på minnet :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: