GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Fake it til you make it?

2014-07-02 | 18:55:18 | Egocentrerat&Vardagligt



Så här nöjd, ljuv och glad och fridfull såg jag ut efter att ha varit ute på en löprunda i eftermiddags.. Efter 8 timmar på netto..

Fejk!



Det här är en mer rättvis bild av hur jag kände mig. 
Det var ta mig tusan den jobbigaste, pustigaste, tröttaste och segaste löprunda jag nånsin varit med om. 
Mon dieu! 
Nej som jag redan misstänkte: morgonjogg är min melodi, innan frukost jobb och bestyr . 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Malin
2014-07-02 - 21:32:21

Men du genomförde den ändå, det är ju viktigast :) Bra jobbat! Tycker också att det är skönt att träna på morgonen, men det är ingen hit när man måste åka till jobbet senast 7.30 :P

Hanna
2014-07-03 - 21:40:52

Skönt ändå att ha den genomförd!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: