GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En ganska så perfekt sommarsöndag

2014-07-20 | 21:45:24 | Egocentrerat&Vardagligt






Godafton blogosfären . Hoppas ni mår fint! 
Jag har haft en underbar sommarslappesöndag här hemma. 
Njutit av av sol och ledighet. 
Frukost ute i fina möblerna, lite solande innan mamma kom hit och tog mig ut på en välbehövlig nästan milslång promenad.  
Kaffe och choklad efter det innan jag parkerade mig i solsängen i flera timmar och bättrade på brännan , läste bok och bara njöt . 
Ikväll bjöd vi hit svärföräldrarna mina på grillkalas , kött, korv, ostar, bröd, sallader, såser. Så trevligt så. 

Och nu har jag och min karl slängt oss i soffan efter en liten kvällspromenad i vackert sverigesommarkvällslandskap med underbara blomsterimotsolsvyer. 

Kommentera 3 st

Kommentarer
Fröken H
2014-07-20 - 22:08:15

Sommarsverige när det är som bäst <3

Hanna Karlsson
2014-07-20 - 22:09:38

Vad gott det ser ut!

Sofia
2014-07-21 - 00:14:43

Åh, ser ju helt underbart ut!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: