GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sunday business

2014-01-05 | 13:03:44 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären! Hoppas ni har en soft söndag.
Jag sov som en stock i natt, så skönt. Och jag drömde ganska härligt också.
Drömde att jag hade fått en specialdvd med Vampire Diaries och när jag satte på dvd:n blev själva avsnitten live istället och det var helt andra scener och material än vad jag sett på tv som jag dessutom just kommenterade i drömmen "wow det här är nytt!" Dessutom var det väldigt spänt mellan Ian Somerhalder och Nina Dobrev, ja hjärtskärande rent av ( de blev ju ett par under serien men gjorde slut förra året ) så när jag vaknade tänkte jag
"så synd att de inte kan reda ut det"
Ja jisses.
 
I vaket tillstånd har jag hunnit med att skura rent kylen och sänga massa gammalt och kladdigt.
Nu funderar jag på att antingen dra fram pennor och papper och bara teckna...eller lägga mig i soffan med en bok.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: