GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sagittarius Woman

2014-01-19 | 10:53:20 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Här är min version och den färdiga bilden av Skytten. Jag gjorde henne till lite av en "krigarprinsessa" där pilar fick bli till smyckning.
Vattumannen är färdig så den visar jag senare idag eller imorgon..nu är frågan vilket tecken jag ska ta mig an härnäst..det blir svårare och svårare nu att porträttera de andra tecknen i samma stil...men man kan ju göra mycet med hår smycken och och lite symboler. Lejonet kan nog bli riktigt kul. Kräfta vete sjutton hur jag ska göra.
 
Min favorit av de jag gjort hittills är nog Väduren.
 
 
Väduren, Stenbocken och Oxen. Tryck för större.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Pernilla Sahlström
2014-01-19 - 11:01:16

Är detta underlag för en almanacka 2015? :)

Svar: jag har inte tänkt i de banorna förrän för nån timme sen när en annan kommenterade samma "önskemål"..så självklart kan det bli n 2015almanacka av det hela..känns jobbigt bara att det är 1 år kvar haha =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Elin
2014-01-19 - 11:08:11

Ser fram emot lejonet! :)
Man kan ju alltid ge ut en kalender som börjar kanske i maj och slutar året efter?

Sofia
2014-01-19 - 11:47:37

men gud vad grymt!

Lisbom - Lisas Teckningar
2014-01-19 - 14:30:18

De är så himla läckra! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: