GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

men oj vad snyggt..oj..jag tror jag måste köpa det där

2014-01-08 | 20:17:06 | Avanna konst/design/foto

 
Det här är en av mina favoritprodukter och favoritmotiv från min egna SHOP.
Jag tror en del ser det som lite anonymt där på webshoppen..men jag vet intee hur många jag sålt "live" till folk som kommit och handlat hos mig direkt i "butik".
Och då var de inte ens inställda på att köpa det ..men det flesta säger när de ser det
"men oj vad snyggt..oj..jag tror jag måste köpa det där".
Och det är så roligt.
Det är verkligen jättekul att packa ordrar..men ja det är absolut en annan käsla att sälja direkt till en kund och prata med kunden face to face som väljer att lägga en del av sina pengar på något JAG skapat.
...jag hoppas kunna ha mer butiksöppet 2014 än vad jag hade 2013.
Det skulle även vara roligt att få lite fler återförsäljare och se lite Avannaavdelningar i butiker runtom i landet.
 
HÄR hittar ni linnet på bilden i alla fall.
 
Och vill ni ha motivet på nån annan typ av plagg i shoppen går det givetvis att ordna. Det gör det alltid.
Bara lägga ett linne, tshirt, tygkasse eller en collegetröja i varkorgen och sen skriva i meddelandefältet vilket motiv man egentligen vill ha.
Gäller alla vita, ljusa och gråa plagg.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2014-01-09 - 21:21:56

Jag hoppas också att du kommer kunna ha mer öppet under 2014 (och gärna en lördag någon gång så man kan ta sig från Värmland till Tidaholm) :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: