GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mamma vet

2014-01-05 | 19:59:32 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Mamma kom förbi förut och hade med sig chokladbollar och Sofis Mode. Mamma vet precis vad hennes dotter behöver och blir glad av en söndagseftermiddag när hon är lite grubblig.
Efter lite kaffe och prat så gick hon hem igen och jag satte mig med filt och tända ljus och tittade på The September Issue.
Älskar den filmdokumentären om Vogue.
Blir så galet inspirerad och framförallt fotosugen.
Vill plåta stylad modeplåtning nu!
 
Avanna tshirts och Collegetröjor med massa statementsmycken och stora kjolar är vad jag ser framför mig.
Men har inga modeller.
Buhu.
Kommentera 1 st

Kommentarer
sofia
2014-01-05 - 21:11:27

åh vad mysigt!

Svar: mys är bäst =)laddar batterierna bra =)
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: