GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lyxlördag deluxe!

2014-01-25 | 14:06:41 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Igår efter min och mammas sedvanliga fredagsmilspromenad traskade vi in på Återbruket här i stan och där föll mina blå ögon genast på ett kakfat och jag kärade ner mig litegranna. Så det fick följa med mig hem och premiäranvändes idag till lyslördagsfrukosten som jag dukade fram till mig och Stefan..och ja ena katten satte sig också vid bordet och tiggde skinka.
Massa goda pålägg som olika ostar, grönsaker, marmelad och så gjorde jag minibaguetter i ugnen så de var rykande varma. Nybryggat kaffe till det.
En härlig start på bästa dagen i veckan.
Och det blev en milapromenad med mamma även idag..men idag drattade jag på ändan, första vurpan denna vinter.
När jag kom hem efter den nariga men ack så sköna promenaden i det vackra vintervädret var mina svärföräldrar här och på kakfatet låg nu dammsugare och kärleksmums.
Härligt!
Ikväll ska vi hem till mina föräldrar och fira pappa som fyllt år så då blir det mer gottigheter.
Lyxlördag indeed!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Cindy
2014-01-25 - 19:41:21

Härligt det ser ut! Hittar ej tshirten med stjärntecken på avanna :/

Svar: Gå in på collegetröjan med tecknet och så kan du välja tshirt där du väljer storlek. Kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Cindy
2014-01-26 - 12:55:19

Har beställt en nu en vågen tshirt :) spännande ! Ha en fin dag :)

anna (dagens skapelse)
2014-01-30 - 15:37:58

Åå. återbruket! <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: