GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Leo Woman

2014-01-20 | 20:50:35 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Leo / Lejonet.
Ja så här blev min version av lejonet till slut. En kattig kvinna med glöd då lejonet hör till elementet Eld.
 
Det kanske blir lite väl mycket teckningar och skapande på bloggen här nu..men det är ju det jag brinner för.. och det var ju för att visa upp just foto och tecknande + skrivandet som jag skapade denna blogg från början.
Och det var så länge sedan jag var i ett sådant här riktigt tecknarflow.
Tecknarglädje och eufori.
Där jag längtar att få sätta mig och teckna, dra linjer, färglägga så fort jag inte håller på med det..funderar och vrider och vänder på hur jag ska få fram en tolkning.
Jag tror inte ens jag satt mig i ett sådant här tecknarprojekt förut.
 
Så jag hoppas att ni inte tröttnar eller är uttåkade.
 
Alla stjärntecken som jag hittills visat upp nu finns nu uppe på shoppen att köpa som Art Prints i 21x30, 30x40 och 50x70 cm.
Kommer även upp som tygkassar under kvällen.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Fröken H
2014-01-20 - 22:03:21

Härlig! En kvinna med klös i! ;)

FredrikT
2014-01-21 - 01:32:50

Riktigt snygga illustrationer! Vilket program använder du? Eller ritar du på frihand?

Svar: Jag tecknar först i Illustrator och färglägger sedan i Photoshop.Fast anser att detta är ju också frihand, det är ju jag som tecknar alltihop precis som jag hade gjort med penna och vanligt papper =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fotograf Julia Jonsson
2014-01-21 - 08:53:05

Inte alls tråkigt! JÄTTEKUL!! Är lika spänd varje dag på hur nästa stjärntecken ska se ut :D

Svar: tack Julia =)Ja jag sitter och försöker få fram nåt bra "vågigt" nu..svårt!
Haha.
Hoppas du har en underbar tisdag!
<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: