GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

keep your head warm..and stylish!

2014-01-09 | 22:31:55 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Nu har det kommit lite snö här under kvällen och i helgen ser det ut som om kylan kommer..Så då blir det mössa på! Ovan ser ni ett gäng snygga mössor från min shop! HÄR hittar ni dom.
 
Idag har jag dock varit tröttmössa.
Vet inte vad som hände, men vaknade med lite molande huvudvärk och efter lunch ökade den, näsan blev täppt ena sekunden, sen rann snoret andra sekunden, trött, öm i kroppen, mosig i huvudet.
Men jobbade på , fick iväg ett gäng paket/ordrar till Posten..men sen blev det ett par Ipren och en halvtimmes tupplur.
Vaknade pigg och kry och alla "krämpor" var borta. Femtimmarsflunsa?
 
Nu ska jag hoppa ner i sängen med en bok.
Imorrn väntar mer jobb och så ska jag eventuellt få besök av en fotografkollega från Skövde, kul!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Idun arkitektur
2014-01-09 - 23:47:51

Superfina verkligen!

Idun arkitektur
2014-01-09 - 23:48:09

Superfina verkligen!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: