GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

first sketch 2014

2014-01-07 | 19:58:00 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Åh, har haft ett sådant tecknar och målarsug i flera dagar..och hade tänkt dra fram akvareller och block men "orkade inte"...sen satte jag mig med fine liners och ritblock..men näe det blev bajs av det mesta..
Men nu blev suget alldeles för starkt efter middagen..så jag öppnade upp Photoshop - som jag i princip aldrig tecknar i, utan mest bara färglägger...
Men började leka med penslar och lager..och efter en skön förlösande stund var ovan "glamour girl" skapad.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Fotograf Julia Jonsson
2014-01-07 - 20:30:15

Gillar den starkt!

Svar: åh tack så hemskt mycket Julia <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fröken H
2014-01-07 - 20:42:02

Oh, vad snygg! Du är så talangfull Anna! :D Jag skulle gilla att ha den som en tavla på väggen också :)

Svar: tack fina Fröken H =)Och självklart går det ju ordna om du skulle vilja köpa denna donna och ha på väggen =)
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sofia
2014-01-08 - 08:02:31

åh fin!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: