GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

cold blue

2014-01-27 | 10:45:10 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

 
 
Jag är en riktig väskälskare och just nu har jag ju fått in så himla snygga väskor till Avanna, bland annat denna ovan.
Men årstiden vi har nu och mitt väskälskande går inte riktigt ihop.
För jag hatar att frysa. Vilket gör att jag väl utomhus just nu måste bylsa på mig tjocka otympliga jackor, mössa, halsduk, extra strumpor extra tröja..och denna michelinliknande dräkt går aldrig ihop med att ha en snygg väska på armen....så jag stoppar det mest nödvändiga i fickor istället vilket bara bygger på michelineffekten.
 
Nej nu vill jag åtminstone ha snöfritt och några plusgrader så man åtminstone klarar sig med bara stickad tröja och öppen skinnjacka..tänk väskan ovan till vit stickad polo, ett par ljusa jeans och ankelboots..mmm.
Kommentera 3 st

Kommentarer
C by Caroline ❤
2014-01-27 - 14:48:41

Härlig färg på väskan! :)

Elina
2014-01-27 - 16:27:20

Riktigt snygg :)

Sofia
2014-01-27 - 17:12:59

ååh snygg!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: