GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Capricorn & Taurus

2014-01-16 | 08:29:58 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Efter att jag la upp "Aries Woman" och medan jag tecknade henne så började jag fundera så smått på att göra alla stjärntecken i samma stil...det är nåt jag tänkt göra i flera år egentligen - nån egen versionav alla tecken men aldrig kommit till skott.
Men så täntkte jag att det blir svårt kanske att göra vissa tecken i just samma stil..som Kräftan..eller mitt egna Skorpionen.
Men så skrev fina och duktiga Josefine att jag just borde göra alla stjärntecken som kommentar på Aries och mamma sa likadant..så ja nu har jag tagit tag i den idén på riktigt.
Har en Stenbock färdig och håller på med en Oxe.
Och oavsett vad det blir av detta har jag i alla fall haft kul under tiden och utvecklat mig själv och skapat.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Fotograf Julia Jonsson
2014-01-16 - 13:22:26

Jätterolig idé!!

Angående bröllopsfotograferingar, så har jag avtal med en annan fotograf just för tillfället att jag skickar mina bröllopskunder dit när jag inte kan ta emot dom själv.. Men i framtiden skulle det kunna vara någonting att fundera på! Det här avtalet är 2014 ut än så länge :-)

Ha en bra dag Anna!

Carro
2014-01-16 - 14:41:28

Jag är nyfiken på Skytt och Jungfru!

Svar: Skytt har jag börjat småskissa på nu =)så det kommer!
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Alexandra
2014-01-16 - 18:55:18

Åh vad kul! Vill gärna ha en fiskens men tycker aldrig att jag hittar några fina, men de du gjort i det stuket hittills är ju hur härliga som helst!

Svar: ska göra mitt bästa för att göra en "fisk" som jag hoppas du kommer gilla =)kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Josephine
2014-01-17 - 08:19:09

Verkligen fint. Kommer säkert bli jättebra, vad det än blir blir av det :) Ser fram emot mitt stjätntecken, Kräftan. Men som sagt, den kanske blir lite lurig.... Men jag tvivlar inte ett dugg på att du kommer på något genialt :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: