GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Black Gala

2014-01-09 | 08:59:23 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Så här blev min torsdagsskiss..eller kanske första skiss(kladdet för idag..för idag känner jag för att fortsätta teckna så får se om det blir mer tecknade bilder och skisser här på bloggen idag.
 
Har för övrigt återigen fått beställa ny laddarsladd till MacBooken..herregud, hur många sladdar är jag inne på nu? 10stycken?
Vår ena katt kan inte låta bli vare sig den sladden eller laddarsladdar till Iphone..stoppar Apple kattmynta i dom eller vad är det fråga om?
Den som nu gav upp har jag haft en jävla massa ful tejp virad om men tja, nu hade det gnagts igenom.
Hittade i alla fall ett billigt ställe, halva priset mot de vanliga ställena..Jag har köpt laddarsladdar till denna MacBook för mer än vad själva datorn kostade.
Surt und sick.
Tur man älskar de små pälsklingarna♥
Kommentera 4 st

Kommentarer
Tess
2014-01-09 - 10:56:32

Grymt snyggt! Du är fantastisk! :) Kram

Fröken H
2014-01-09 - 21:00:58

Vet hur det är med laddsladdarna! Har bytt ut min första också, fast jag har ingen katt...

Idun arkitektur
2014-01-09 - 23:51:02

Otroligt fin! Vilken talang du har!

Katarina
2014-01-11 - 10:26:57

Har du testat gnida in sladdarna med citron? :)

Svar: ja det har jag gjort i omgångar..men det dunstar ju och det har inte hjälpt.Fattar inte varför han just är så besatt av Applesladdar.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: